ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezetés

Jelen dokumentum célja, hogy rögzítse a szolgáltató és a felhasználók jogait és kötelezettségeit a workshop szolgáltatások online jelentkezése kapcsán.

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az csirmazluca.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

2. A Szolgáltató adatai

  • Cégnév: Csirmaz Luca e. v.
  • Székhely: 5126, Jászfényszaru, Kossuth Lajos u. 75.
  • Adószám: 57279088-1-36
  • Cégjegyzék szám: Cg. 55892535
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: lucsirmaz@gmail.com
  • Telefonos elérhetőség: +36 702236738
  • Számlaszám: 10400566-86767049-66861000

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Sybell Informatika Kft., Budapest, Késmárk utca 7/b, 1158. https://sybell.hu/adatvedelmi-tajekoztato/
Google Inc.: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A szolgáltató workshopokat szervez és tart, amelyekre a jelentkezés a weboldalon keresztül történik. A jelentkezők a weboldalon elérhető űrlap kitöltésével és elküldésével regisztrálhatnak.

4. A jelentkezés folyamata, feldolgozása

  • A felhasználó az űrlap kitöltésével adja meg részvételi szándékát.
  • A jelentkezésről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk.
  • A helyfoglalás csak a részvételi díj beérkezése után válik véglegessé.

Miután véglegesítette a jelentkezéséta megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését vagy a spam mappába ment a levél. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy visszaigazolást. A számla kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-20 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. 

5. Fizetési feltételek

  • A részvételi díj átutalással fizetendő a következő bankszámlára:
    • Kedvezményezett neve: Csirmaz Luca
    • Számlaszám: 10400566-86767049-66861000
    • Bank neve: K&H
    • Közlemény: Résztvevő neve

A fizetési határidő: a jelentkezést követő 5 munkanapon belül. Fizetés hiányában a jelentkezés törlődik. Amennyiben a fizetés előtt a helyek megtelnek, a jelentkezés érvénytelen. Ilyen esetben az esetlegesen már befizetett díj visszautalásra kerül a megrendelő számlájára.

6. Lemondás és elállási jog

  • A workshopot megelőző 7 napig díjmentes lemondási lehetőséget biztosítunk.
  • 7 napon belüli lemondás esetén a részvételi díjat nem áll módunkban visszatéríteni.
  • A jelentkezés elküldésével a résztvevő tudomásul veszi, hogy a workshop jellege miatt a 14 napos elállási jog a részvételi díj megfizetése után korlátozott.

Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. 

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

    Amennyiben a vállalkozó nem tudja elérhetővé tenni a szolgáltatást, akkor a teljes árat visszafizeti az ügyfélnek. A visszafizetés teljesítésére 14 nap áll a vállalkozó rendelkezésére, az lemondásról való tudomásszerzéstől számítva.

7. Panaszkezelés

Panaszkezelés elérhetőségei:

  • E-mail: lucsirmaz@gmail.com
  • Telefonszám: 06702236738

A beérkezett panaszokat 14 napon belül kivizsgáljuk és megválaszoljuk.

8. Adatvédelem

Az adatkezelés az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak szerint történik, amely elérhető a weboldalon.

9. Záró rendelkezések

  • Jelen ÁSZF 2025. 04. 28. napjától hatályos.
  • A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására.
  • Jogviták esetén a felek a békés megoldásra törekednek; ennek sikertelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes bíróság az illetékes.

10. Technikai követelmények

A szolgáltatásra való jelentjezéshez az alábbi technikai feltételek szükségesek:

  • Stabil internetkapcsolat
  • Frissített böngésző (pl. Google Chrome, Mozilla Firefox)
  • E-mail fiók a kommunikációhoz és a visszaigazolások fogadásához

A felhasználó felelőssége, hogy a szükséges technikai feltételeket biztosítsa a szolgáltatás igénybevételéhez.

11. Részvételi feltételek

A workshopokon való részvétel feltételei:

  • A jelentkezési űrlap hiánytalan kitöltése
  • A részvételi díj határidőn belüli megfizetése
  • Az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelentkezést elutasítsa, ha a fenti feltételek nem teljesülnek.

12. Vis maior

A szolgáltató nem vállal felelősséget olyan eseményekért, amelyek kívül esnek az ellenőrzési körén (pl. természeti katasztrófák, járványok, technikai meghibásodások), és amelyek megakadályozzák a szolgáltatás teljesítését. Ilyen esetekben a szolgáltató jogosult a szolgáltatás teljesítésének elhalasztására vagy lemondására.

13. Szerzői jogok

A workshop során átadott anyagok, prezentációk és egyéb tartalmak a szolgáltató szellemi tulajdonát képezik. Ezek másolása, terjesztése vagy bármilyen formában történő felhasználása kizárólag a szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

14. Jogviták rendezése

A szolgáltató és a felhasználó közötti esetleges jogvitákat elsősorban békés úton, tárgyalások révén kívánják rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a jogviták rendezésére a szolgáltató székhelye szerinti illetékes bíróság rendelkezik hatáskörrel.

15. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

További bejegyzések:

Ha szeretnéd ezt a témakört a saját életedben megoldani, szeretettel várlak egyéni konzultációra!